Ręcznik z mikrofibry czyli doskonały gadżet reklamowy dla producentów kosmetyków i chemii domowej

140
0
Share:

Nie od dzisiaj wiadomo, że jakiś gratis dla klienta to drobnostka w znaczeniu kosztów finansowych, a coś niezwykle ogromnego i ważnego z perspektywy przywiązania do marki. Ludzie uwielbiają otrzymywać drobne prezenty wraz ze swoimi zakupami, jeżeli zatem do kosmetyków i chemii domowej zostanie dołączony na przykład ręcznik z mikrofibry, szansa zakupu produktu tej określonej marki wzrasta.

Ręczniki mikrofibra czyli drobne gadżet w gratisie dla klienta

Gratisowy gadżety są zawsze mile widziane przez klientów. Dla konsumenta oznacza to bowiem prezent – a przecież każdy uwielbia otrzymywać prezenty, szczególnie jeżeli są one przydatne i można wykorzystać je praktycznie od zaraz. Właśnie takie są na przykład ręczniki z mikrofibry. Nawet jeżeli mają nieduży format można używać ich w kuchni, zabrać ze sobą na działkę, mieć w samochodzie lub w torebce, zawsze przy sobie. Taka drobna rzecz potrafi przekonać do zakupu wielu klientów. Jeżeli widzą załączony ręcznik z mikrofibry do opakowania produktu z segmentu chemii domowej czy kosmetyków, po prostu chętniej sięgają i kupują.

Ręczniki reklamowe producent

Ręczniki z mikrofibry mogą stanowić doskonały gadżet reklamowy – wystarczy na drukować na nich na przykład nazwę producenta lub jego logo, a najlepiej obydwa te symbole. W ten sposób rzeczy codziennego użytku, takie jak na przykład ręczniki, pozwalają na wielokrotne eksponowanie logo marki. Czy można wyobrazić sobie lepszą reklamę? Im częściej klienci styka się z jakimś logo czy nazwą, tym staje się ona dla niego bardziej rozpoznawalna, po prostu bardziej znajoma. Później w gąszczu różnych produktów różnych marek, chętniej sięgnie po to co znane. Trzeba jednak pamiętać o tym, by jako gratis dodawać rzeczy rzeczywiście potrzebne i użyteczne.

Ręczniki mikrofibra czyli doskonała reklama marki

Rzeczy codziennego użytku takie jak na przykład ręczniki z mikrofibry, które przydają się dosłownie wszędzie, to najlepszy obiekt do nadrukowania logo oraz nazwy, aby reklamować markę w ten alternatywny sposób. Tego typu ręczniki służą przecież do wycierania rąk, ale mogą spełnić również swoją rolę w kuchni i do sprzątania. Jednym słowem używa się ich wszędzie i na okrągło.

Ręczniki reklamowe producent dobrych ręczników

Wybierając ręczniki z mikrofibry jako sposób reklamowania swojej marki, dobrze jest zwrócić uwagę na sam produkt, oferowany przez producenta ręczników z mikrofibry z nadrukami. Niech ręcznik będzie odrobinę grubszy i estetycznie wykonany, a jego kolorystyka spójna z wizerunkową kolorystyką firmy. Aby taki gadżet reklamowy rzeczywiście spełnił swoją rolę, powinien dobrze się prezentować i zachęcać do używania.

Share: