Organizacja konferencji branżowych

775
0
Share:

Organizacja targów, spotkań czy konferencji to nie lada wyzwanie, które zazwyczaj zrzucane jest w firmach na dział marketingu czy promocji. Ich zadaniem jest znalezienie odpowiedniego lokalu oraz zorganizowanie przebiegu imprezy. Nierzadko konieczne jest także zamówienie odpowiedniego cateringu. Jak poradzić sobie z tą ilością zagadnień? Rozwiązaniem może być organizacja eventu w wysokiej klasy hotelu. Od czego zacząć?

Odpowiednia lokalizacja

Pierwszym krokiem jest dobranie hotelu w dogodnej dla nas lokalizacji. Najlepiej jeśli będzie on położony przy jednej z głównych dróg, aby gości konferencji nie mieli problemu z jego odnalezieniem. Rozsądnym rozwiązaniem może być również wybranie hotelu w pobliżu lotniska.
Konieczne jest wybranie lokalu w którym znajdziemy obszerną salę, gotową ugościć zaproszoną liczbę zainteresowanych. Właściciele hotelu powinni zaproponować nam nie tylko możliwość skorzystania z pomieszczenia, ale również jego odpowiednie wyposażenie: stoły, wygodne krzesła, rzutnik, rolety na oknach w celu zaciemnienia pomieszczenia. Nie powinno zabraknąć również odpowiedniego nagłośnienia.
Zazwyczaj hotel w swoje ofercie posiada również możliwość stworzenia dogodnego dla nas menu. Poza gorącymi napojami i przekąskami goście mogą zostać poczęstowani również daniami obiadowymi.
Źródło: hotellord.pl.

Share: