NA CO STOSUJE SIĘ CHANNEL MANAGERA W PROGRAMACH HOTELOWYCH?

282
0
Share:

Pewnie da się jeszcze prowadzić własny obiekt noclegowy – a konkretniej tworzyć grafik rezerwacji – korzystając wyłącznie z głowy i zeszytu. Tyle że ani to wygodne, ani korzystne finansowo. Dlatego warto zainteresować się jakimś programem hotelowym, który pozwoli korzystać z pełni możliwości, jakie w turystyce stwarza internet. Jedno z kluczowych pojęć, na jakie można się natknąć zgłębiając temat, to channel manager.

Co robi cały ten CM?

Generalnie rzecz ujmując: pilnuje, żeby przy wielości różnorodnych kanałów sprzedaży – zwłaszcza tych internetowych, gdzie gość praktycznie w ogóle nie kontaktuje się z recepcją przed przyjazdem – nie narobić sobie bałaganu. Ów chaos informacji zazwyczaj kończy się overbookingiem i koniecznością poinformowania co najmniej jednego klienta, że jego rezerwację trzeba odwołać.

NFHotel niezawodnie zapobiega overbookingowi

Wystarczy zdać się na przydatne funkcjonalności programu hotelowego, rzecz jasna z opisywanym wyżej channel managerem na czele, żeby kompletnie nie przejmować się takimi sytuacjami. System automatycznie zadba o to, żeby dostępność na grafiku recepcyjnym oraz wszystkich stronach internetowych przez cały czas była identyczna. Taki program to jak odpowiedzialny za całą sieć recepcjonista, pozostający w pełnej gotowości przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – w tym niedziele i święta.

Share: