Frazy kluczowe – ich rola w reklamie internetowej w wszykuwarkach

590
0
Share:

Wybór fraz kluczowych ma istotne znaczenie dla całego procesu pozycjonowania. Tak naprawdę na starcie działania z klientem agencja marketingowa zajmująca się pozycjonowaniem powinna prowadzić klienta na właściwe frazy i we współpracy z nim wybrać te najbardziej wartościowe o które warto walczyć. Mówimy tu o walce długoterminowej i krótkoterminowej bo nie wszystkie tematy da się zwojować od razu. Naszym zdaniem najlepsze rezultaty daje połączenie właśnie tych dwóch taktyk.

 

Determinowane jest to  kosztami pozycjonowania a także tym, że każdy koszt musi na siebie pracować. Reklama odwleczona w czasie przez 2 lata jest z reguły negatywnie traktowana przez klientów – i wcale się im nie dziwimy.

Sami kiedyś korzystaliśmy z usług pozycjonowania strony efekty były dobre, osiągnięto relatywnie szybko. Minusem był koszt który następował już po opracowaniu pozycji Wynikało to z modelu rozliczeniowego tak zwanego, za efekt.

Obecnie ta sytuacja się zmieniła, coraz mniej agencji pracuje w oparciu o model efektowny i skupia się na działaniach abonamentowych, które realizuje z miesiąca na miesiąc. Powodem jest to że coraz trudniej jest osiągnąć dobre wyniki w krótkim czasie, szczególnie jeżeli budżet jest mocno ograniczony.

Czy zatem agencje reklamowe spoczęły na laurach, skoro nikt mi go nie widać efekty. Osobowe są najczęściej podpisywane na pół roku i w tym czasie klient decyduje Czy opłaca mu się kontynuować taką współpracę. Osobowe szczególnie dwuletnie są bardzo niebezpieczne i przestrzegamy przed tym klientów którzy nie są świadomi całego procesu.

Firma powiem może podpisać dwuletnią umowę i robić minimalny nieskuteczne zakres prac nic nie wnosi do biznesu klienta. Z tego powodu wszystkie umowy jest bardzo ważna i powinno być korzystna dla obu stron.

W rozsądnym pozycjonowaniu polecamy firmę Brandrei z Gdańska

 

 

 

 

Share: